Obchodní podmínky služby LiveBot (účinné od 1.1.2024)
Jsme společnost ITex Services s.r.o., IČO: 08886164, se sídlem Knapovec 180, 562 01 Ústí nad Orlicí, provozovna Barcalova 1, 562 01 Ústí nad Orlicí, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 45260
(dále jen „služba“ nebo „LiveBot“)
Službu poskytujeme pomocí webového rozhraní dostupného na www.livebot.cz. Naše služba je určená pro podnikatele. Na základě objednávky uzavřeme smlouvu o poskytování služeb a její součástí jsou i tyto podmínky používání služby „LiveBot“.
čl. 1. Objednání služby „LiveBot“
- Naši službu poskytujeme podnikatelům. Pokud chcete využívat službu jako fyzická osoba, souhlasem s těmito podmínkami stvrzujete, že ji budete využívat v souladu s jejím zamýšleným účelem – pro vaše obchodní, podnikatelské účely – tedy nikoliv jako spotřebitel.
- Službu Vám poskytneme na základě vámi provedené objednávky.
- Vyhrazujemesi právo odmítnout jakoukoliv objednávku.
- Vmomentě doručení našeho potvrzení objednávky, vystavením zálohové faktury nebopřímo samotnou aktivací služby je mezi námi uzavřena smlouva.
- Při registraci do účtu musíte uvádět správně a pravdivě veškeré údaje a při jakékoliv jejich změně je aktualizovat. Vámi uvedené údaje považujeme za správné.
- Pokud dojde ke vzniku pochybností o tom, kdo je smluvní stranou (objednatelem), má se za smluvní stranu podnikatel, z jehož platebního účtu byla služba uhrazena.
čl. 2. Rozsah používání služby „LiveBot“
- Rozsah služby můžete měnit. Pokud však snížíte rozsah služby, vezměte na vědomí, že dojde k omezení rozsahu služby a s tím k možné ztrátě dat.
- Službu můžete využívat po vámi zvolenou předplacenou dobu.
- V případě, že dojde k vystavení zálohové faktury, u které se dostanete s úhradou do prodlení, účet vám uzamkneme. Všechno se dá ale řešit, proto nám v případě potíží neváhejte zavolat, podíváme se na to.
- Službu a její funkcionality můžeme bez předchozího upozornění, zejména s ohledem na rozvoj služeb, upravovat a měnit. Pokud některé funkce v budoucnu nově zpoplatníme (nebo změníme jejich cenu), budeme vás o tom informovat. Pokud nebudete s výší ceny souhlasit, máte právo službu nebo daný rozsah ukončit.
- Pro používání naší služby Vám udělujeme nevýhradní licenční oprávnění, ale jen v rozsahu, který je nezbytný pro vaše užívání služby v souladu se smlouvou a obchodními podmínkami. Oprávnění je na období, po které máte zaplacenou službu.
čl. 3. Zakázané použití služby „LiveBot“
- LiveBot a jeho části nemůžete využívat pro jiné účely, než které jsme stanovili, zejména ne pro protiprávní účely. Pokud budete LiveBot využívat pro získání konkurenční výhody (například využijete jedinečné principy, na kterých je LiveBot postaven), budete porušovat naše autorská práva a tyto podmínky, také může jít o nekalou soutěž.
- Pokud vám k tomu nedáme pokyn, kromě využívání podstaty služby nesmíte k LiveBot nebo jeho částem přistupovat žádnými automatickými nástroji (např. používat boty, softwary a jiné podobné nástroje k tomuto účelu směřující). Zakázáno je také jakkoliv zasahovat do běžného provozu služby, a to vč. jakýchkoliv útoků, změn TCP/IP protokolů nebo úmyslných přenosů nadměrného objemu dat, které mohou nadměrně zatížit infrastrukturu naší služby.
- Zakazujeme šíření jakýchkoliv virů nebo vyvíjení jiné protiprávní činnosti.
- Také zakazujeme provádění penetračních testů nebo analýz zranitelnosti softwarových nebo jiných našich služeb. Zakazujeme chování, které ohrožuje nebo omezuje nebo má jiný negativní vliv na stabilitu a dostupnost naší služby.
- Pokud nám během využívání naší služby poskytujete jakýkoliv obsah (např. osobní údaje, informace o objednávkách), máme za to, že máte právo jakýkoliv takový obsah nahrát a máte vyřešena veškerá práva třetích osob. Pokud nám tímto Vaším jednáním vznikne škoda, můžeme ji po vás chtít uhradit.
- Na naše webové stránky, aplikaci, grafiku či další obsah se vztahují autorská práva. Jejich porušení monitorujeme a právně řešíme.
čl. 4. Platební podmínky
- Cena za poskytování LiveBotu se liší podle vámi zvoleného rozsahu služby. Přesná cena bude stanovena na základě Vaší objednávky s požadovaným rozsahem služeb.
- Závazná je cena v momentě odeslání objednávky služby, resp. V momentě prodloužení poskytování služeb.
- Cenu lze uhradit bezhotovostně kartou online nebo bezhotovostním bankovním převodem.
- Cena je uhrazená okamžikem připsání příslušné částky na náš účet. Do té doby vám nemusíme využívání služby umožnit.
- Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad, který bude splňovat požadavky daňových a účetních předpisů. Daňový doklad vám pošleme na e-mailovu adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
- Jsme plátci DPH.
čl. 5. Ukončení služby
- Využívání služby LiveBot můžete do kdykoliv bezdůvodně ukončit, stačí se nám ozvat na e-mail: info@livebot.cz. V případě ukončení předplacené služby ale nemáte nárok na vrácení zaplacené ceny ani její části.
- Pokud budete v prodlení s úhradou platby, můžeme vám službu omezit nebo deaktivovat bez předchozího upozornění.
- Službu můžeme omezit nebo zrušit (odstoupením od smlouvy) bez nároku na vrácení zaplacené ceny, pokud:
– jí využíváte k protiprávním účelům nebo způsobem proti dobrým mravům
– jí porušujete práva třetích osob
– podstatným způsobem nebo opakovaně porušujete naše smluvní podmínky
– porušujeteprávní předpisy
– neoprávněně využijete znalost o myšlenkách a principech, konfiguraci nebo použitých metodách, na kterých je LiveBot založen. - Omezení nebo odstoupení můžeme provést ihned, bez předchozího upozornění. Odstoupení nemá vliv na vaši povinnost zaplatit cenu za službu, kterou jsme vám zčásti nebo zcela poskytli. Odstoupení také nemá vliv na vaši odpovědnost za škodu, včetně nemajetkové újmy.
- Poskytování služby máme právo ze závažných důvodů ukončit, a to po předchozím písemném upozornění, které vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Dáme vám o tom vědět 2 měsíce dopředu. Taková situace může nastat například v případě ukončení provozu naší služby.
- Po ukončení poskytování služby veškerý Váš uložený obsah ponecháme v záloze po dobu 30 dnů. Na toto však není právní nárok. Pokud se pro návrat do služby nerozhodnete, obsah poté odstraníme, pokud se nedomluvíme na jiném postupu.
čl. 6. Náhrada škody
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že je Vaší odpovědností a tudíž že neodpovídáme zejména za to, že:
– jste neměli právo do služby nahrát příslušný obsah (a to zejména z hlediska ochrany osobních údajů, vlastnického práva, autorského práva, nekalé soutěže, apod.) nebo že bude obsah zpřístupněn neoprávněným osobám
– nahraný obsah zasahuje do práv třetích osob
– nahraný obsah a práce s ním je v rozporu s právními předpisy či dobrými mravy - Náše služba nemusí být dostupná nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob nebo v případě výpadku služeb třetích stran nebo jiných událostí, které mohou být i na naší straně. V případě těchto odstávek neodpovídáme za případné škody. Vždy je však obratem řešíme. Dbáme na to, aby naše služby běžely bez zaškobrtnutí. Pokud bychom způsobili výpadek služby po dobu delší než 6 hodin, poskytneme vám slevu v poměrné výši k předplaceným hodinám za daný měsíc. Vedle této slevy ale žádné další odškodnění platit nebudeme.
- Fungování naší služby závisí také na správném fungování služeb a zařízení třetích stran. Toto nemůžeme ovlivnit a proto, pokud díky třetím stranám nebude řádně fungovat naše služba, neneseme za toto odpovědnost.
- Myslete také na to, že v případě, že obsah vašeho účtu zpřístupníte třetím osobám, může dojít k užití tohoto obsahu třetími stranami. Ani za toto nemůžeme nést odpovědnost. Držte svá data v bezpečí.
- Data a obsah zálohujeme. Přesto si zálohujte data i na vlastním úložišti.
- Pokud nám bude Vaším porušením těchto podmínek způsobena škoda, zavazujete se ke spolupráci na snížení této škody a dále k odškodnění, a to včetně nemajetkové újmy.
čl. 7. Odpovědnost za vady
- Pokud máte za to, že služba, za které jste nám zaplatili, má vadu (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám), můžete uplatnit reklamaci v souladu se zákonem. Pokud je vada odstranitelná, můžete se domáhat nápravy anebo přiměřené slevy. Pokud vadu odstranit nejde, můžete chtít přiměřenou slevu.
- K reklamaci, prosíme, uveďte popis závady, jakého účtu se závada týká a jak si přejete reklamaci vyřídit. Podíváme se na to.
- Pokud nám nahlásíte výpadky služby, máte při jejich řešení povinnost námi komunikovat, reagovat na naše zprávy a dotazy, poskytnout nám informace a přístupy, které potřebujeme k vyřešení problému, bezodkladně, nejpozději do 2 dnů.
- Vezměte na vědomí, že neneseme odpovědnost za potíže se službou, které jsou na Vaší straně. Tam patří nesprávný zásah Vás nebo Vámi pověřených osob, služeb třetích stran, napadení serveru, hostingu, výpadky internetu, nefunkční technické vybavení, nefunkční operační systém či program apod.
čl. 8. Závěrem
- Službu poskytujeme elektronicky, a tak s Vámi budeme elektronicky také komunikovat. Proto pokud bude právní řád vyžadovat některé právní jednání písemně, budeme za písemnou formu považovat i komunikaci e-mailem. Doručení nastane okamžikem odeslání elektronické zprávy na příslušnou e-mailovou adresu adresáta. Vaše oficiální e-mailová adresa je ta, která je uvedena v objednávce.
- Pro poskytnutí služby potřebujeme zpracovávat Vaše osobní údaje. V rámci poskytnutí našich služeb budeme také zpracovávat osobní údaje.
- Rozhraní a službu můžeme kdykoliv upravovat, a to bez předchozího upozornění, a to i v případě, kdy mezi námi existuje smluvní vztah. Pokud taková změna zahrnuje i změnu řešení na Vaší straně, je pro správnou funkčnost potřeba, abyste takovou změnu aplikovali.
- Tyto podmínky můžeme v nezbytném rozsahu měnit, a to hlavně kvůli změně zákonů nebo funkcí LiveBotu. O větších změnách vás budeme informovat e-mailem, a to alespoň jeden měsíc před zamýšlenou účinností změny. Nesouhlas se změnou můžete vyjádřit e-mailem Pokud do jednoho měsíce od oznámení nevyjádříte nesouhlas, bude se náš vztah dále řídit novými podmínkami. Pokud dáte najevo svůj nesouhlas, po uplynutí předplacené služby bude náš smluvní vztah ukončen. Vyjádření nesouhlasu nemá vliv na splnění předchozích nesplněných závazků.
- Tyto podmínky se řídí českým právním řádem. § 2389a – § 2389u občanského zákoníku nepoužijeme.
- Jazykem komunikace je český jazyk.
- Nemůžete žádná práva a nároky vůči nám bez našeho souhlasu postoupit na třetí stranu, také nejdou jednostranně započítat.
- Pro případné spory jsou příslušné české soudy podle sídla poskytovatele službyLiveBot.